torsdag 4 juni 2015

Überfina block i Rejmyreskogarna!

Tog mig en lång letartripp igår. Ville leta upp Zoranblocket i Rejmyre. Inte svårt då det låg vid vägen. Det området hade 2 überfina block. Stenkvalitén är super! Är det någon som vet vad som går på dom blocken? Sedan begav jag mig ut i skogarna. Hittade flera fina block. Kvalitén på stenen är jättebra. Även de branta linjerna har grepp. Kommer leta igenom dessa skogar framöver. Inte lika blocktätt som de andra skogarna jag letat igenom men kvalitén...ojoj...

Brant block med hårda linjer och även lite mellanhårda. 1 min från en skogsväg.

Überfin sektor med 2 stora block med fantastiska linjer. Hårt och lite annat...

Blocket bredvid det ovan. Även detta har ett gäng fina linjer.


Det kommer mera....

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar